Мэдээ мэдээлэл 

Хэрэглэгчийн үйлчилгээний платформыг тасралтгүй хөгжүүлэх замаар дуудлагын төвийн иж бүрэн үйлчилгээг байгууллагын зах зээлд байршуулж, харилцагч байгууллагад хэрэглэгчийн эерэг туршлагыг (CX) бүтээж, өрсөлдөх чадвараа хадгалахад хамтрагч, зөвлөгч нь байна.

Гомдол ирлээ = Боломж ирлээ

Хэрэглэгчийн гомдол — асуудал биш, боломж

Хэрэглэгчийн гомдол — сэтгэл эмзэглүүлдэг ч үйл ажиллагааны үнэн дүр төрхийг илчилдэг үнэт дохио юм.


Хэрэглэгчийн гомдол бол байгууллагын үйл ажиллагаа хэр чанартай явагдаж байгааг шууд илтгэдэг үзүүлэлт. Энэ нь зөвхөн тухайн нэг тохиолдлын асуудал бус, процессын стандарт, менежмент, ажилтны хандлага, байгууллагын соёл гээд бүх л түвшний тусгал юм.

Гомдлыг шийдвэрлэх арга барил, хандлага нь танай байгууллагын "үнэн нүүр царайг" илэрхийлдэг ч гэдэг. Үүнийг хурдан, зардал багатай, оновчтой шийдэх арга замууд байдаг.

ОНОВЧТОЙ ШИЙДЛИЙН ЭНГИЙН ЖИШЭЭ


Ажилтнаа мэдээллээр хангах: Хэрэглэгчтэй шууд харилцаж буй ажилтан тухайн үедээ асуудлыг ойлгож, үнэн зөв шийдвэр гаргах боломжтой байхад гомдол хурцдах шаардлагагүй болно.
Эрх мэдэл шилжүүлэх: Ажилтанд тодорхой хүрээний шийдвэр гаргах эрхийг өгөх нь шат дамжлага багасгаж, хэрэглэгчийг сэтгэл ханамжтай болгох чухал алхам болдог. Ийм нөхцөлд ажилтны оролцоо зайлшгүй. Тиймээс тухайн хүний хариуцлага, стандартын дагуу ажиллах байдал нь байгууллагын бүтээмж, үйлчилгээний чанарт шууд нөлөөлнө.

Гүйцэтгэлийг үнэлэх боломжоор хангах: Ажилтны өдөр тутмын гүйцэтгэлийг хянахын тулд тодорхой чиг үүрэг, хэмжих боломжтой шалгуур, тохирох программ хангамж шаардлагатай. “Хэмжвэл удирдана” гэж үг бий шүү дээ. Гэвч байгууллагууд програм ашиглаж байгаа хэр нь үр дүнгүй байх нь элбэг. Хурдны машин авчхаад гараждаа “тоос хүргэлгүй” хадгалж байгаатай л адил. Программыг зөв сонгох, нутагшуулах, хэрэглэгчийн өдөр тутмын гомдол шийдвэрлэлтийн бодит хэрэглээнд нийцүүлэн нэвтрүүлэх нь чухал. Ингэснээр:

Гомдол шийдвэрлэх хугацааг хянах,
Ажилтны гүйцэтгэлийг бодитоор үнэлэх,
Нийт процессын үр ашгийг сайжруулах боломж бүрдэнэ.

ГОМДОЛ ХҮЛЭЭН АВАХАД ТА ЮУ БОДДОГ ВЭ?

Хэрэглэгчийн гомдол бидэнд эвгүй сэтгэгдэл төрүүлдэг нь үнэн. Гэхдээ нөгөө талаас тэд бол бидний хараагүй, мэдээгүй асуудлыг ил гаргаж өгч байгаа хүмүүс юм. Энэ утгаараа гомдол бол “бэлэн зөвлөгөө” — байгууллагаа сайжруулах үнэт эх сурвалж байж чадна.

Эцэст нь…
Тогтвортой бизнес гэдэг бол хэрэглэгчийн асуудлыг шийдэж чаддаг бизнес юм. Хэрэглэгчээ хадгалахын тулд асуудлыг тоох ёстой. Гомдлыг асуудал гэж биш, боломж гэж харахад л шинэ гарц нээгддэг.

Танд амжилт хүсье!

Б.Сарантуяа
SabaX 

ЭНЭ ДОЛОО ХОНОГИЙН ОНЦЛОХ МЭДЭЭ 

TOP 10 MOST PROMISING BUSINESS LEADERS FROM MONGOLIA 

Sarantuya Baasankhuu is a pioneering force in the call center outsourcing market, and she is celebrated for her visionary leadership and transformative impact on Mongolia’s business landscape.
With over 20 years immersed in customercentric roles, Sarantuya has forged a distinguished career path fueled by
dedication and innovation.

Read more ...

hidden champions 

Бизнес үүссэн түүхүүд өөр өөрийн гэсэн учир шалтгаантай байдаг. Saba-ийн хувьд бид хэрхэн үүсгэн байгууллагдсан түүхийг энэ нийтлэлээс сонирхоорой.


#Hidden_champions загвар гэж юу вэ?
Энэ загвараар явж буй бизнест юу чухал байдаг вэ? ...