Таны хэрэглэгчийг халамжлъя

Хэрэглэгчидтэйгээ харилцах харилцааг үр ашигтай, нэгдмэл байдлаар удирдан зохион байгуулж, харилцагч байгууллагынхаа хэрэглэгчийг халамжилж, хамтын үнэ цэнийг бүтээмж, хамтдаа өсөхийг бид эрхэмлэдэг.

Эрхэм зорилго

Бид дуудлагын төвийн цогц үйлчилгээгээр харилцагч байгууллагынхаа үйл ажиллагааг илүү үр ашигтай болгож, урт хугацааны хамтын ажиллагаатай найдвартай түнш байхыг зорино.

Бидний үнэт зүйлс

  • Харилцаа, хүндлэл
  • Хэрэглэгч төвтэй соёл
  • Тасаралтгүй хөгжих чадвар
  • Итгэл даасан түнш
Women-Owned Business Certification

ЭМЭГТЭЙ УДИРДАГЧТАЙ БИЗНЕС

Албан ёсоор баталгаажсан Women-Owned бизнес юм. Бид эмэгтэй удирдагчтай байгууллагын хувьд харилцагчдаа үнэ цэнтэй харилцаагаар холбож, бизнесийн оролцоог хүртээмжтэй, итгэл даасан, тогтвортой хамтын ажиллагаатай байлгахыг зорьдог.

ҮҮСГЭН БАЙГУУЛАГЧИЙН ТУХАЙ

Б.Сарантуяа

Бидэнд итгэн, биднийг сонгон хамтран ажиллаж буй байгууллагууддаа үнэ цэнийг өгдөг, тухайн байгууллагынхаа салшгүй нэг хэсэг, эд эс нь болж, хамтдаа хөгжин, урт удаан хугацаанд хамтын үнэ цэн бүтээхийг зорьдог. 

Туршлага: 
Дуудлагын төвийн эксперт. Зөвхөн энэ чиглэлд гүнзгийрүүлэн мэргэшиж, Монголдоо анхны дэлхийн стандартад нийцүүлсэн Мобикомын "2222" дуудлагын төвийг хөгжүүлэхэд 2004 - 2014 он хүртэл тасралтгүй 10 жил ажилласан. Төр болон хувийн хэвшлийн 40 гаруй байгууллагуудад дуудлагын төв  нэвтрүүлэх төслүүдийг удирдан ажилласан. 

2019 онд Saba компанийг үүсгэн байгуулсан.

Ажлын түүх:
2001- 2014 онд Мобиком группэд хэрэглэгчийн үйлчилгээний ажилтнаас Хэрэглэгчийн үйлчилгээ газрын захирал VP

2018.02-2018.07  Хаан Банкинд Харилцагчийн үйлчилгээний газрын захирал

2019.08 Saba Үүсгэн байгуулагч, Гүйцэтгэх захирал

Боловсрол:

2001 онд ШУТИС, ХМДС Цахилгаан холбооны инженер

2006 онд СЭЗДС-ийн Бизнесийн удирдлагын магистр

2017 онд Австралийн засгийн газрын тэтгэлэгээр, Австрали улсын  Монаш Их Сургуулийн Бизнесийн удирдлагын магистр МВА

Мэдээний булан

Дуудлагын төвийн мэргэшсэн үйлчилгээ үзүүлж буй бидний тухай та илүү ихийг мэдэхийг, бизнесийн хамгийн чухал цэг болох хэрэглэгчтэй харилцах үйлчилгээг хэнтэй хамтран сайжруулж, бизнестээ үнэ цэн авчрах тухай судалж байгаа бол подкаст үзнэ үү.

Бидэнтэй уулзаж буй байгууллагуудын 90% орчим нь дуудлагын төвийн үйл ажиллагааны талаар дутуу эсвэл ташаа ойлголттой байдаг. Тиймээс бид уулзалтаараа мэдлэг, мэдээлэл, цаашлаад зөвлөмж, зөвлөгөөг өгөхийг зорьдог.