Дуудлагын төвийн цогц программ, шийдэл
Та техникийн хөрөнгө оруултад зардал гарахгүйгээр, тусгай мэдлэг туршлага хуримтлуулах цаг хугацааг товчилна.Бид мэргэжлийн түвшинд үйлчилгээ үзүүлэхээр хөгжүүлэгдсэн программ хангамжийг хариуцана.
Дуудлагын төвийн аутсорсинг үйлчилгээ танай байгууллагад ямар үнэ цэн өгөх вэ?
Дуудлагын төвд өдөр тутамд хийгддэг эдгээр үйлчилгээг та нэг дор авах боломжтой бөгөөд танай бизнесийн онцлог, байгууллагын бүтэц, үйл ажиллагааны журамд тохируулан дизайнчилна.
Дуудлагын төвийн аутсорсинг үйлчилгээгээр танд тулгарч буй дараах асуудлуудыг нэгэн зэрэг шийдэж, танд бизнестээ төвлөрөх цаг хугацааг гаргаж өгөхөөс гадна, программ хангамжид зардал гарахгүй, хүний нөөцийн оролт гаралтаас үүдэх үйлчилгээний чанарын асуудлыг мартахад бид тантай хамтран ажиллана.
Та техникийн хөрөнгө оруултад зардал гарахгүйгээр, тусгай мэдлэг туршлага хуримтлуулах цаг хугацааг товчилна.Бид мэргэжлийн түвшинд үйлчилгээ үзүүлэхээр хөгжүүлэгдсэн программ хангамжийг хариуцана.
Бид тухайн байгууллагын хэрэглэгчтэй харилцах харилцааны процесс, онцлог зэрэгт тохируулан, танд зөвлөж, танай байгууллагын хэрэглэгчийн үйлчилгээг сайжруулахад зөвлөгч, хамтрагч байдаг.
Дуудлагын төвийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг дэлхийн жишигт нийцсэн аргачлал, хэмжүүр үзүүлэлтээр хэмжиж удирддаг тул танд амалсан стандартыг 100% ханган ажилладаг. Сар бүр хэрэглэгчийн дуу хоолой, дата мэдээллийг нэгтгэсэн тайланг боловсруулдаг тул шийдвэр гаргалт тань бодитой, дата суурьтай болно.
Хэрэглэгчийн лавлагаа, гомдол, мэдээлэл, борлуулалтын захиалгыг бүхий л сувгаар хүлээн авч, стандартын дагуу үйлчилж, асуудлыг шийдвэрлэн ажилладаг. Үйлчилгээг үзүүлэх программын найдвартай ажиллагааг хариуцна.
Дуудлагын төвөөр үйлчлүүлсэн хэрэглэгчийн дата мэдээллийг бүрэн, үнэн зөв бүртгэх систем, тогтолцоог бүрдүүлсэн учир харилцагчаа дата мэдээлэл, тайлангаар хангаж, шийдвэр гаргалтад хамтарч ажилладаг.
Таны өмнөөс хэрэглэгчдэд нэг стандартаар үйлчлэхэд шаардлагатай сургалтын хөтөлбөр, чанар хяналтын тогтолцоог нэвтрүүлсэн байдаг тул танд амалсан стандартыг бид үргэлж биелүүлж ажиллах менежментийн ур чадвартай.
Байгууллагын захиалгаар хэрэглэгчээс төрөл бүрийн дата мэдээллийг үнэн зөв бүрдүүлж ажиллана. Мэдээлэл бүрдүүлэлтийн чанарт баталгаа өгөхийн зэрэгцээ захиалагчид хөндлөнгийн хяналтыг хийх нөхцөлийг бүрдүүлсэн.
Хэрэглэгч халамжлах, мэдэгдэл хүргүүлэх, авлага сануулах гэх мэт мэдээллийг зорилтот хэрэглэгчтэй холбогдон хүргэнэ. Хэрэглэгчтэй ярилцах ярианы скрипт, харилцааны хэм хэмжээг боловсруулан ажилладаг.
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ шинэ хэрэглэгчдэд таниулах, эсвэл хуучин хэрэглэгчээ халамжлан үйлчилгээний сунгалтыг хийх, нэмэлт бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгох зорилготой. Борлуулалтын уулзалтуудыг товлож, уулзалт бүүклэх программ хангамжаар ханган ажиллана.